Ajankohtaista

Kohderyhmäopas matkailuyrityksille


30.10.2018

Visit Finland on koonnut Tunne asiakkaasi -oppaan matkailuyrittäjille. Matkailualan yrittäjien olisi hyvä tuntea asiakkaiden tarpeet ja odotukset, jotta he voisivat kehittää tuote- ja palvelutarjontaansa kysyntää vastaavaksi. Tuotteiden ja viestinnän suuntaaminen oikeille kohderyhmille on ensiarvoisen tärkeää, etenkin kun kilpailu on kovaa.

 

Tunne asiakkaasi -opas perustuu segmentointitutkimukseen, jossa selvitettiin Suomelle potentiaalisten asiakasryhmien motiiveja, toiveita ja mieltymyksiä. Opas avaa tutkimukseen tuloksia ja luo tiivistetyn katsauksen pääkohderyhmiin ja niiden kiinnostuksenkohteisiin sekä Suomen vetovoimatekijöihin päämarkkinoillamme Euroopassa ja Aasiassa. Oppaassa kerrotaan mitkä matkailijamaat kasvavat, mikä Saksan, Isossa-Britannian, Kiinan ja Japanin matkailijoita kiinnostaa, millaisia he ovat ja mikä heitä yhdistää sekä miten kohdentaa viestisi juuri heille. Opas selventää myös milloin he matkustavat ja mitä kanavia he käyttävät sekä millaisista tuotteista he innostuvat. Tutustu tarkemmin oppaan antiin: Tunne asiakkaasi -opas.

 

Lähde ja kuva: Visit Finland


Takaisin uutisiin

Haluatko viimeisimmät uutiset luontoyrittäjyydestä sähköpostiisi?Tilaa uutiskirjeemme

 

 

Jos sinulla on alaan liittyvää uutisoitavaa

Ota yhteyttä juha.rutanen(at)aitoluonto.fi

YHTEISTYÖSSÄ

 

MEIDÄT TAVOITAT › Juha / 040 5737 568 Toimisto / 050 3823 022 info@aitoluonto.fi