Jäsenkysely2024

Jäsenten mielipiteitä ja toiveita kartoitetaan!

Suomen luontoyrittäjyysverkosto ry:n hallitus haluaa selvittää jäsenistön kantoja yhdistyksen mahdolliseen henkilöjäsenyyteen sekä yhdistyksen toimintaa koskevia toiveita. Vastaamalla oheisiin kysymyksiin voit vaikuttaa!

Lisätiedot: Juha Rutanen, juha.rutanen@aitoluonto.fi

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi on nykyisten sääntöjen mukaan mahdollista hyväksyä vain yrityksiä, yhdistyksiä ja muita organisaatioita. Henkilöitä on hyväksytty vain kannatusjäseniksi. Nyt on pohdittu, tulisiko myös henkilöjäsenyyden olla mahdollista. Tällöin alalla ilman Y-tunnusta toimivat (esim. kerääjät ja kevytyrittäjät) sekä alalle opiskelevat voisivat liittyä yhdistykseen varsinaisina jäseninä.

Mielipiteesi yhdistyksen henkilöjäsenyyteen?

Kuinka tarpeellisena pidät yhdistyksen kansainvälisen toiminnan kehittämisen?

Tietosuojaseloste

Lomakkeen lähetyksen varmennuskoodi *
Syötä kuvassa oleva numerosarja. Jos et pysty lukemaan numeroita, lataa uusi kuva
Vahvistuskuva